Obiecanki :D

W poprzednim poście napisałam że nagram Filmik - i nagram ale nie dziś :D Ba dum sss....

Pewna osoba napisała : 
Może w następnym poście napiszesz o swoim najlepszym wspomnieniu z dzieciństwa ? 

I Oto stało się ! :D 
Moje najlepsze wspomnienie było takie że z całą rodzinką pojechaliśmy do wujka na grila , i wujek 'piekł' 
ziemniaki...Chodzi mi że w Foli aluminiowej xd i go dostałam zdjęłam Folie , skrzywiłam się i powiedziałam 'To ja mam jeść takiego brudnego ziemniora ? ' 
Podobno wtedy wszyscy zaczęli się śmiać ;-; Dla mnie w tym momencie nie było za wesoło :D I potem wszyscy tłumaczyli mi że tego sie nie je , tylko przekraja i je się środek - oczywiście nie zjadłam go :-D 
Ale potem jadłam je jak nie wiem xD Byłam cała czarna od tych ziemniaków. :) 

To by było  na tyle , Dla kogo śmieszne , to śmieszne xD 
+ Bonus ! Moje zdjęcie z Dzieciństwa ;3
Jest małe i dlatego rozmazane ;c 

1 komentarz: