Poważnie......

Hej :) Dziś na poważnie zaczynamy dzień , może temat nie za oryginalny ale jest :3
Dzisiaj napiszę wam coś o Hejterach !

Oni są wszędzie , hejtują to że jesteś sobą ,  że masz jakiś pomysł , że źle napisałeś jedno słowo , niektórzy przez nich tracą zapał do tego co robią . Nie martwcie się !  Jak cię hejtują to albo ci zazdroszczą albo im się nudzi .
Ludzie hejtują też fantomy czy fandomy to nie wiem :D
Np .: V-Lovers , Belibers (?) Kwiatkonators , Directioners
Itp . Co mnie najbardziej wkurza ? Załóżmy Jest Fan 1D i hejtuje Biebera i jego fanów ,
a fani Biebera zaczynają hejtować 1D to odrazu komentarze
'Odczepcie się od nich ! Oni tylko spełniają swoje marzenia <3 <3 '
'Po co wy ich hejtujecie ? My lubimy ich a wy Biebera i tyle ? '
'Jak wy możecie ich hejtować  ? Co oni wam zrobili ? ;c '
Czy tylko ja tego nie rozumiem ? . Jak pisałam wcześniej hejterzy są wszędzie , i zawszę będą kogoś lub coś hejtować , jeśli macie pasje , to nie rezygnujcie z niej :) Prędzej czy później odczepią się od was bo zobaczą że na nich już nie reagujecie ;)

Taki poważny post raz na jakiś czas się przyda :D
Baay !

3 komentarze:

  1. to ja akurat problemów z hejterami już nie mam. :) kiedyś miałam, bo się tym przejmowałam, obecnie już mi to przeszło i zdecydowanie teraz jest mi lepiej. ;)
    a samo hejtowanie dla hejtu mnie osobiście nudzi i wolę się zająć czymś ciekawszym. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post o hejterach. Obserwuje i zapraszam do mnie www.przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się czyta Twoje posty :) .. Może zajrzysz do mnie? dopiero zaczynam ;) http://zawszbadzsooba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń