Youtube! ®

Dobra, dobra! Wiem, nie było mnie długo lecz nie będę tutaj pisać ściem że nie mogłam bo..<o i tu daję przykładny> Bo tak naprawdę nie chciało mi się!
Siedzi leń, nic nie robi cały dzień.
Ale nie o tym dzisiaj mowa! Dzisiaj post będzie o - Youtube! Dokładniej co tam się dzieje.

Więc zapewne każdy z nas styknął się z takową 'wielką fanką' (Nie chciałam tu użyć określenia psychofanki :p) Bo chodzi mi o osobę lżejszą niż 'psychofanka' Np. U Reziego.( nie tylko!)

Hymmm, może napiszę wam kogo ja oglądam? Jest tego dużo lecz postaram wypisać tych których najczęściej oglądam .:

Karolina Gołębiewska.: Stylizacje (+ StylizacjeHairstyle coś takiego :p)
Więc Karo - Vlogerka, nagrywa vlogi, make-up itp, paczki, testy na żywo itp. Czyli vlogerka Urodowa.
Różnie filmy, polecam wpaść na ten kanał (Pamiętajcie że główna tematyka to make-up!)

Dariusz Gutkowski.: Dgshowtv
Dg (czytaj.: di-gi) Chłopak Karoliny (Osoba wyżej) Vloger, Pozytywny! (+ Ma parę kanałów, lecz jego głównym jest właśnie ten ;) Nagrywa Jeszcze Hej łobuzy i HiYoutubers!) Wielka Energia!
Kanał 2 : HiYoutubers! Zaprasza tam Youtuberów i kręci z nimi ala 'show' (dopiero są 2 odcinki) Zobaczcie!
Dg i Karolina.: Hej lobuzy! Nagrywają razem Hej Lobuzy, czyli DailyVlogi itp. :)
Ewa Grzelakowska-Kostoglu.: Red Lipstick Monster Nagrywa różne filmy o charakteryzacji (Rany cięte, jakz robić sztuczną krew itp) Poradniki make-up, bvlogerka Urodowa.
PannaJoannaMakeUp- Jak sama nazwa wskazuje nagrywa vlogi mp, vlogerka urodowa. Polka mieszkająca w Irlandii ^^


 Paulina Małkowska.:Pona Em Nagrywa Vlogi, początkująca.
TheOleeeska- i znów! Vlogerka Urodowa, nagrywająca również DIY (Inny kanał niestety nie znam)
Angelika Mucha.: LittleMooonster96 Nagrywa Vlogi. miła, śmieszna. Dość rozpoznawalna osoba.
 Zuzanna Borucka.: Banshee Vlogi, vlogi i jeszcze raz Vlogi!

Ajgor Ignacy - Vlogi, czasem oglądam u niego Małego Szarego Człowieka.

Maciej Ejsmond.:Sheo - Nagrywa gry, UWAGA! Gdy nie masz dobrego poczucia humoru proszę o nie wchodzenie na ten kanał! Uhh, ten do dopiero (pozytywnie) Walnięty!
Jaś Dąbrowski.; JDabrowsky - Gry i śmiechy! 
Wojciech Gutiber.:Gamerspacepl nagrywa Gry! :P + Ma kota cymka! 
Magdalena Maria Monika (Tu nie podam jej danych) - Nagrywa tylko gry! + Chodząca Pozytywka :D 
MaryKateAn- Gry + Vlogi, jest świetna! 
Wieem! Próbowałam dawać opisy+ Zdjęcia Tematycznie, lecz o niektórych przypomniałam sobie na końcu! Ah + Czasem Rezi itp. 
(Dzisiaj jest dzień plusów! :D) Jak zauważyliście oglądam dużo Vlogerów/Vlogerek, tylko nie myślcie że jak  oglądam tutoriale Make-up to się maluje - Lubię je oglądać :) 
Mam też nawet troszku gamerów, czasem trzeba pooglądać coś innego niż porady, stylizacje, vlogi, make-up itp :D Dlaczego Oglądam tylu Vlogerów? Bo to co oni robią mnie wciąga! Moje skryte marzenie to nagrywać vlogi. Lecz w odpowiednim czasie! Trzeba mieć czym nagrywać i no..być ciutkę starszą! Zobaczymy czy mi się to uda! 
P.S Moje 1 najskrytsze marzenie się już spełniło - Pisać bloga, i wkładać w to serce!
Takim akcentem kończymy dzisiejszy post! 
Baay! + Kto wytrwał do końca?

Koniec z tym.....Na zawsze!

Koniec z tym! Blogowanie niestety nie sprawia mi już przyjemności, to jest głupie ciągle pisać i pisać -.- Blogi są już nudne, już nikt z mojej szkoły tego nie robi a jak to nie jest już modne to ja się w to nie bawię by nie być zacofana! Kiedyś mi się podobało, zależało mi tylko na współpracy (Darmowe ciuszki!) Ale nie chce mi się już tego robić!

PRIMA APRILIS! jak nabraliście się? Wiem, słabe ale nic kreatywniejszego nie wymyślę! :D
Tak, to ten dzień w którym wszyscy robią sobie psikusy. Zrobiliście już coś? Ohhh, ja tak!
Fajnie jest czasem tak porobić żarty (I samemu być ofiarą żartu)
Najbardziej okrutny żart na moją osobę? Tak jest taki :
==========
Rodzice mnie wołali że mają dla mnie prezent z okazji 6 z Polskiego
Więc pobiegłam i zobaczyłam opakowanie telefonu, ja się ucieszyłam otworzyłam go a tam co? Właśnie nic! Jakiś kamień i krem ;_:
=========
Było im do śmiechu a mi już nie za bardzo, tak prosty żart a ja dałam sie nabrać!
Tylko czekam na śmigusa-dyngusa by móc się odegrać. Niektórzy mówią że nie obchodzą tego beznadziejnego święta, a mi się on podoba..

A tak przy okazji, dzisiaj test szóstoklasistów! Podobno Banalny C:
I tyle wolnego od szkoły...Oh spodziewajcie się fali postów !
Żegnajcie!
P.S Macie zdjęcie -> Tylko tę kartkę zdążyłam wywalić (Nie będę grzebać w koszu! :P)

Zaćmienie słońca + Dzień Wagarowicza!

Witajcie, dzisiaj mam dla was 2 tematy - Zaćmienie słońca i dzień Wagarowicza!
(P.S Dzień Wagarowicza jest jutro czyli w sobotę) Chciałam również zrobić zdjęcia zaćmienia, ale spoglądałam na słońce maską do spawania (Świetnie było widać.) i wszyystko jest rozmazane,  jak bym robiła zdjęcie samego słońca T.T

Haha, czy tylko moja klasa myślała ze zaćmienie będzie wyglądało tak, że słońce zgaśnie i będzie wielka ciemność? Wczoraj (Bo dzisiaj nie byłam, przecież dzień wagarowicza!) Usłyszałam od mojej przyjaciółki taki tekst 'Ej, ale jak my będziemy pływać na basenie i będzie zaćmienie słońca to ktoś może się utopić bo będzie ciemno' Ehem...

Zaćmienie było od 9:41, ja w szlafroku i w masce siedziałam na betonie i spoglądałam na słońce, na całe moje szczęście nikt nie jechał...Właśnie dowiedziałam się że 50% (Połowa) Świąt wypada w soboty i niedziele, więc nici z wolnego od szkoły. Mam do was pytanie, czy jak byliście mali (przedszkole) to zawsze bulwersowaliście się z tego powodu że nie możecie iść na wagary? Ohh, ja to pamiętam! Taka mała szczera wypowiedź :
Ja wagaruję co piątek. Dlaczego? Dlatego iż u nas nie ma autobusów na 6 lekcji. Ponieważ my mamy, basen na 4 i 5 a inni na 6 więc szkoła zdecydowała odebrać nam odwozy na 6 godzinie lekcyjnej i prawidłowo powinniśmy czekać w klasie, ale 'uciekamy' Wiecie, nie mam(y) zamiaru siedzieć przy tym hałasie i przy lekko ujmując dzieciach.

A tak By the way kolejne zaćmienie (podobno) ma być w 2026 roku, a pełne zaćmienie za 100 lat!
Ludzie, dożyjemy! 


Koniec dzisiejszej notki, jeszcze tylko zdjęcia! Podjęłam challenge! Zdjęcia miały być robiony gdy jeszcze grzało słońce, lecz oczywiście mi nie chciało mi wstać i iść zrobić, więc zdjęcia zrobione na zimnicy! Ah, jeszcze 1, byłam zmuszona zrobić je sama, bo Fotograf był w szkole! Buhaha!





Wiara•Marzenia•Wspomnienia

Marzenie, co to jest? Nie warto wierzyć! Marzenia? Przestań, ale dziecinada!

Marzenie, to najpiękniejsze co może być! Lubicie bujać w obłokach? Mam dużo marzeń, które nie są najprostsze ale wierzę że kiedyś się spełnią. Marzenia się nie spełniają! To tylko myślenie o czym nierealnym! Marzenia się spełniają, lecz bez wysiłku nie dostaniesz nagrody. Trzeba dążyć do celu, i nie poddawać się! Gdy upadniesz, wstań i idź dalej. Czy macie marzenia, które nie są łatwe do zrealizowania? Phi, ja mam tyle ich mam...Ale wiem, że z pomocą bliskich mi osób, będę wstanie je osiągnąć

'Nie wyrastaj z marzenia' ~Joanna  Kulmowa
'Podobno z tego się wyrasta,
Podobno to czasem się zmienia.
Ty się nie zmieniaj i już taki zostań,
ty nie wyrastaj z marzenia.

Choćby Ci było z nim niewygodnie,
choćby nawet z nim było źle ci 
to je troszeczkę, odrobinkę odmień,
ale go nie wyrzucaj na śmieci. 

Będą mówili, że jesteś dziecinny,
będą może się śmiali,
a ty się z nimi nie licz,
ty bądź taki jaki jesteś - nie inny

I gdybyś nawet nie mógł sprostać światu,
co się zmienia i zmienia, ty się nie martw, taki już zostań- Ty nie wyrastaj z Marzenia.' 

Tak, tekst z podręcznika, znalazłam go ale jest świetny prawda? Ty nie wyrastaj z Marzenia...
Chyba każdy ma marzenia, prawda? Każdy w coś wierzy, i każdy ma wspomnienia (Wiktoria, ale zabłysłaś! Każdy ma wspomnienia ;_: ) Tak naprawdę ten tekst zainspirował mnie do tego postu. Przecież, życie bez marzeń, było by nudne! Ja w dzieciństwie (6-7 lat) Z niewiadomych przyczyn straciłam wyobraźnie. Znaczy, dalej ją miałam ale odsunęłam ją na bardzo daleki plan, nie wiem dlaczego, ale ten okres już minął! Pomyślmy, gdybyśmy nie marzyli, nie myśleli, nie śniliśmy by (Śnić - sen, po części również związane z 'marzenie').
Każdy czasem wpadnie w 'trans' myślenia, ja wpadam w go często. Myślę o czymś, zamyślam się i przez 10 minut potrawie nie mrugać i nie ruszać się!

Jeszcze krótko, o wspomnieniach. Stare zdjęcia, listy, dokumenty itp, kocham przeglądać takie rzeczy!
Czy nigdy nie ciekawiło was to? Nigdy nie zastanawialiście się nad tym? Pomyślcie!

Takim akcentem kończymy dzisiejszy post.
P.S Na dzień kobiet i mężczyzn + Dziś Piątek 13! (Nie wierzę w takie przesądy ale Cii!)
Nie było postu, bo uznałam że nie potrzeba C:
I w końcu! Zdjęcia! (Było wtedy bardzo gorąco, i pomyślałam nad zrobieniem zdjęć)




zobaczcie co znalazłam! Tutaj pochowałam moje 1 zwierzątko,
chomiczka. jak dawno to było! Aż mam łezkę w oku! Przypomniało mi się
Tak, głupi pomysł i tak zjadły go mrówki i inne T.T




Straciłaś wenę? Nie wiesz o czym pisać?... ®

Straciłaś już wenę? Nie wiesz o czym masz pisać? Myślisz i myślisz i dalej nic Ci nie przychodzi do głowy?
Mało osób czyta twój blog? Starasz się i dalej nic? Wyluzuj!

Chyba każdy początkowy blogger, ma taką chwile 'A po co mi to?' Nie chce mu się pisać, nie wchodzi na bloga, nie obchodzi go to co tam się dzieje, jest zdołowany bo tak się stara, a ma mało obserwatorów.
Wszystko z czasem przyjcie...Jeśli tak bardzo chcesz tą dana liczbę obserwatorów, to możesz zrobić Obs za Obs, ale teraz pomyślmy co to naprawdę da....

Plusy :
☺ Masz liczbę obserwatorów jaką chciałeś/aś! Jupi!
☺Masz tyle komentarzy że wow! Dlatego że zrobiłeś/aś kom za kom! Świetnie!

Minusy:
•Tylko puste obserwacje, masz tą liczbę i co z tego? I tak nikt nie czyta bloga..
•Komy typu "Śliczne zdjecia!! zapraszam na mój -->' 'Świetny post jak zawsze ;) Zapraszam na mojego bloga!' Nie dziękuje! Dobrze, jeśli ktoś przeczytał post i śledzi twój blog, to nic złego, ale jeśli dopiero co kliknął w link do bloga, nie przeczytał  i nawet nie wie że istniałeś tylko napisał coś takiego...3 razy nie, dziękujemy.

Przyznam się że miałam taki czas, nie chciałam nawet tu zaglądnąć, ale nie otrzymasz nagrody bez wysiłku.
Trzeba pisać z głową, nie byle co by było na bloga, nie byle jakie zdjęcia by było okey.
Gdy trzeba, odpocznij. Nie piszę sie bo 'trzeba' piszę się z pasją, i kiedy wiesz, że masz dobry pomysł na post.
Czy warto brać pomysł na posty z innego bloga? Jeśli są to popularne pomysły to Tak ale gdy ktoś sam to wymyślił, to już nie koniecznie! Chyba że dana osoba zgodzi się na takie coś ;)

Z dzisiejszego postu wynika : Gdy nie masz weny, nie pisz byle co. Poczekaj, nie rób obs za obs! Żegnajcie się i cześć! ® P.S Dzisiaj bez zdjęć.

Poznajcie Kamile :)


Hej kochani!
Mam na imię Kamila i prowadzę bloga Canella-blog.blogspot.com. Jestem nastolatką z nietypowym charakterem, która uwielbia siedzieć w kuchni i pichcić coś dobrego. Blogowanie to mój sposób na nudę i odizolowanie się od szarej rzeczywistości. Na moim blogu znajdziesz wiele zdjęć, ponieważ ogólna tematyka to lifestyle. Staram się cały czas udoskonalić bloga i styl pisania oraz jakość zdjęć.
Na moim blogu pojawiają się posty zróżnicowane takie jak : DIY,CIY, Outfity i wiele innych! Odwiedzając mojego bloga, obserwując go i komentując sprawiacie mi tym wiele, naprawdę wiele radości i możecie mnie lepiej poznać. Zapraszam na mojego bloga i pozdrawiam wszystkich czytelników Wiktorii ♥ 

Mój dzień! | Szkoła

Czeeść! (Ahh...jak zwykle piszę post w późnych godzinach :D )

Nowyyy wygląd! Kto widział? Dziękuje Ci twórco :)  http://julajulia.blogspot.com/ Link do bloga :)

To zaczynamy od początku!

Wstałam..zjadłam i ubrałam się (Nic nadzwyczajnego!) Mama podrzuciła mnie na przystanek (Śmieszna sprawa z nim) Zawsze jadę do mojej kuzynki i idę po nią i idziemy razem do przystanku (ma bardzo blisko, z jej okna już go widać xd) Lecz ona była w połowie drogi, wiec postanowiłam że resztę podejdzie sama ;P Oczywiście- Sprawdzaliśmy naszą 'ślizgawkę' (P.S Moja kuzynka chodzi do 3 klasy) Gdy podjechał autobus zajęłam moje miejsce (Gdy jade do szkoły, zawsze siadam od tyłu po prawej stronie 2 siedzenie  ) To długa i nawet smutna historia dlaczego tam, ale już jej nie napiszę. Gdy dojechaliśmy do 2 przystanku (Bardzo blisko) Wsiadła moja koleżanka, i reszte drogi rozmawialiśmy. Gdy dojechaliśmy do szkoły zaczęły się lekcje Historia, polski itp.. Gdy była już 6 lekcja okazało się ze odwołali nam niemiecki! Uff! Niestety musieliśmy czekać na dworze i była wojna z śniegu (Dużo śniegu..taaaa) I powstały zdjęcia.
Dlaczego czekać? A nie np..Na świetlice? Nasza klasa nie do końca lubi świetlice, wiec jak mamy 6 lekcji to czekamy na placu zabaw koło szkoły, ponieważ u nas po 6 odwołali autobus i dali po 8 :/
Bo gimnazjum też ma basen (Mamy koło szkoły 3 kroki z sali w-f :P ) I zawsze tam czekamy, Była sesja, jacyś ludzie gdy byliśmy na huśtawkach rzucali w nas śnieżkami (Ani razu nie trafili :D ) I była sesja 'sesja' (Co to za słowo? ) Zobaczycie na dole+ małe dopiski. Będzie też mój geniusz fotograf-bff! Fotograf tylko ala, bo połowię zdjęć robiłam sama :) I  Naturalnie, autobus, dom, sprzątanie, granie, czekanie na Kod do The sims 4 Zuzi ( Banshee) Okazało się że to będzie na FB nie na yt :/
Odwrócenie zdjęć które były do góry nogami, pisanie teraz postu. Szału nie ma, dzień jak co dzień.

Chyba koniec! Łapcie zdjęcia, trzymajcie się i cześć!



Moje buty i buty fotografa!


Moje nogi, miało wyjść fajnie ale
trochę tam brudno..

Huusiu!

Fotograf! <3

A tu ja jako szpieg, daje się?

Strach, niepokój..

Witam! znowu się rozleniwiłam i to porządnie! Mam tyle pomysłów na posty ale to nie w tym czasie... ( ;/ )
UWAGA! OSOBY KTÓRE BOJĄ SIĘ NAWET WŁASNEGO CIENIA PROSZE O NIE CZYTANIE TEGO POSTU! NIE JEST ZBYT STRASZNY ALE MOŻE WYWOŁAĆ DRESZCZE!

W dzisiejszym poście, chciałabym poruszyć temat/napisać o .: STRACHU
Chyba każdy się czegoś boi (Prawda?) Ja strasznie boją się pająków i ciemności..i węży!
Niektórzy boją się duchów potworów (Zasługa horrorów :P ) Zmorów itp. Każdy wie że one nie istnieją ale i tak człowiek się boi!
Coraz częściej w internecie walają sie najzwyklejsze linki, ale gdy w nie klikniesz wyskakuje jakaś straszna postać i zaczyna się DRZEĆ! Już miałam takie linki i tak się bałam że co chwile spoglądałam za siebie (Byłam mała! C: )
Coraz częściej mam koszmary. (NIE MIŁE!) Napiszę wam jeden (tylko 1 bo 2 sama się boje o nim myśleć ;_: ) + Dodam że nie oglądam horrorów ale gram dużo w gry.

Ja i moja mama mieliśmy łóżko na rynku koło pasów (xD)
I leżeliśmy i gadaliśmy w ten podszedł kolega mojego Taty (Adrian)
I Powiedział że uciekły gdzieś węże. Moja mama wstała i kołdrę wywaliła na ulice (Tak byli tam inni ludzie xD) A ja dalej leżałam, spojrzałam w dół a tam całe łóżko węży. Zaczęłam krzyczeć Adrian wziął 1 (Wszystkie były martwe) To był BOA! I zaczął go wyciągać a ze on leżał blisko mnie ocierał się o mnie, zaczęłam krzyczeć 'Nie nie! jeszcze nie! Wyjde AA! poczekaj! aaa' I mój krzyk zrodził się w jakieś fale, i wszystkie węże ożyły i zaczęły pęłzać i nagle ten boa Wyciągną język *Nie wiem dlaczego jezyk* i...Obudziłam się! Wiem iż to wcale nie jest straszne gdy się to pisze ale w śnie zawsze jest inaczej, coś bardziej rozbudowane, i większe emocje! 

Mam wiele strasznych snów sama nie wiem dlaczego, mam na nie sposób (Zbyt delikatny temacik :P ) A wy? Jak często macie koszmary? Boicie się czegoś? Ja również boje się mówić! (Mówić? Nie można bać się mówić!) A jednak! Dużo rozmawiam ale często palne coś głupiego co nie koniecznie podoba się osobą z którymi właśnie rozmawiam... :) 
Długi ten post! Zegnajcie i Cześć! 




Dalej żyje!

Bardzo długo nie było postów (znowu!) Dzisiaj chciałabym napisać o jednej rzeczy (krótkiej C:)

Już od 17 obserwatorów, mam ochotę napisać post o moich idolach (Można się już domyślić...) Ale zostawię to na specjalną okazje!

Zaczynamy! Tak mam rzecz która jest już na całym świecie, (prawie) każdy ją ma, światowy bestseler. Wiecie już? Tak! Zniszcz ten dziennik, nie niszczę go aż tak. Ale mam już wykonane parę zadań.
Co to jest Zniszcz ten dziennik? Zniszcz ten dziennik stworzony jest przez Keri Smith ale to wie już każdy (prawda?) Są w nim zadania, i trzeba je wykonać (Oczywiście - po swojemu!)
Niektóre zadania są naprawdę fajne,a niektóre są 'wymuszone' (?) Przynajmniej mi się tak wydaje.
Chcieliście by zobaczyć mój dziennik? Zostawcie po sobie ślad!

Jeszcze jedna mini sprawa. DLACZEGO NIE MA POSTÓW?
Nie będę wam mówić, że muszę się uczyć (mam ferie!) Czy robić inne ważne/ważniejsze rzeczy, po prostu nie chce mi się! I w sumie nie mam też o czym, chyba że chcecie posty typu : Co jadłam dziś na śniadanie/obiad/ kolacje lub 'Polecam rzeczy z... (i tu się wymienia i wymienia) Owszem mam tyle rzeczy które chciałabym tutaj napisać, ale wszystko w swoim czasie.

Dzisiejsza prawie wieczorowa (wcale nie!) notka. Żegnam i cześć!

Jestem inna bo....(_)

Jestem inna bo...Jestem sobą? Nie staram się być jak ktoś sławny lub bardziej lubiany, nie zmieniam siebie tylko dlatego że inni tego właśnie chcą. (Chodzi mi tu o zmienianie wszystkiego w sobie dosłownie)

Mam swój własny styl i nie czuję potrzeby upodobnić się do kogoś.Owszem czasem zdarza mi się zachowywać dokładnie jak wybrana osoba, chyba każdemu coś takiego się zdarza.

Dlaczego warto być sobą? Każdy ma w sobie coś niepowtarzalnego, i jest sens tracić to coś i upodobnić się do kogoś (Nie poprzez wygląd!) No w minimalnym stopniu także. Nie każdego stać na drogie rzeczy, ubrania ale pytam się po co? Tak naturalnie także chciałabym mieć najlepsze rzeczy ale nie w tym rzecz! Lepiej być sobą niż być pokryta bardzo drogimi ubraniami, wisiorkami itp. Nie warto ukrywać samą siebie i pokazywać kogoś zupełnie innego. Jest takie jedno przysłowie które sądzę że choć trochę pasuje do tego postu 'Nie oceniaj książki po okładce, Tak! To pasuje do naszego tematu! Dlaczego? Ponieważ nie ocenia się kogoś po wyglądzie tylko ocenia się jego środek i nie, nie chodzi mi tu o organy! ;) Chodzi mi o jego hymm...'duszę?' Chyba mogę tak to nazwać. To nasze wewnętrzne piękno sprawia iż mamy tylu przyjaciół i kochaną rodzinę- Nie warto zakrywać się markowymi rzeczami! Lepiej po prostu być sobą!.........


I na koniec postu dam wam zdjęcie które sama zrobiłam :D.Dla nie jasności szybko wytłumaczę wam o co w tym  zdjęciu chodzi = Chodzi w nim o to że jest przedstawiona zwykła dziewczyna która ma maskę ponieważ nie zachowuje się i nie wygląda jak inny tylko jest w 100% sobą! (Podoba wam się obróbka? :P Tak jestem w szlafroku, pomyślałam że będzie pasował na taki opuszczony szpital :D)

Post : Krótkie czy długie?

Wiele osób jest za stwierdzeniem : Jak długi post to zły post lub krótki post to zły post - To nie prawda!

Posty mogą być tak długie/krótkie jak autor sobie wymarzy. Każdy post dobrze sie czyta o ile- jest ciekawy, wciągający i nie ma wplątanych w sobie innych tekstów nie związanych z tematem.Obie wersje (krótki i długi) są dobre. Nie trzeba na przymus pisać długich lecz gdy macie coś krótkiego do przekazania - nie przekształcajcie tego w długi tekst, dlaczego? Dlatego że to widać jak na siłę próbujecie wydłużyć tekst. Za jaką długością stoję ja? Za każdą! lubię pisać długie posty ale i krótkie mi wcale nie przeszkadzają ;)
Chyba że post bardzo bardzo długi to szczerze mówiąc, nie chce mi się go czytać ale to dlatego że jestem leniuchem!

W niedziele chciałabym przedstawić wam 2 posty - O filmie (nie powiem jaki!) i o...(tu lokowanie produktu!) Ale spokojnie! NIE dostałam go od jakiejś firmy! :P

~Żegnajcie!

Przyjaźń

Przyjaciele, to oni pomagają nam w gorsze dni, rozśmieszą nas gdy jesteśmy smutni,staną po naszej stronie. Nie jestem w stanie myśleć, że ktoś nie ma przyjaciela ale oczywiście takiego prawdziwego nie takiego co wystawi cię w pierwszej lepszej okazji. Przyjacielem może być także rodzina, ale to w prawdzie nie to samo. Przyjaciel przyjedzie do ciebie o każdej porze, nie ważne gdzie jest i co robi.

'Fałszywi przyjaciele' ? Niestety, znam takich ludzi. Przyjaciółmi są tak na chwilę - Kiedy masz coś bardzo drogiego lub coś co nikt jeszcze nie ma. Gdy jesteś w potrzebie nikt nie pomoże i zaczynają się wymówki 'Wiesz..jestem u rodziny' 'niestety nie mogę' 'ee, nogi mnie bolą' i różne inne, ale gdy oni potrzebują czegoś od razu zwracają sie do Ciebie ponieważ 'Przyjaciel!' nikomu nie życzę takiego przyjaciela.

Wracamy do tematu tych prawdziwych przyjaciół, 2 dni temu w szkole dostałam bransoletkę przyjaźni (Nie chwalę się ;P ) I nie dała mi ją po to by 'mnie udobruchać' Ona oczywiście ma taką samą. Taka mała rzecz potrafi tak bardzo cieszyć..nie zdejmuje tej bransoletki (oprócz - Mycia się i basenów :D ) Przypomina mi jakich naprawdę mam przyjaciół którzy mnie wspierają, w każdych chwilach....

Dzisiejszy post dobiegł końca, pokażę wam jeszcze zdjęcia tej bransoletki, Robiłam je przy sztucznym świetle, i dlatego serduszka wyszły zamazane (Bo się świeciły) Oryginalnie jest ona bardziej granatowa niż na zdjęciu.

Coraz bardziej Zimowo! (Zima-part2)

Ten post również będzie o Zimie! Mam dostawę nowych zdjęć (nie koniecznie ładnych i 'profesjonalnych')!

Ahh Zima...coraz bardziej sypie, coraz szybciej robi się ciemno..Coraz więcej lekcji ;/
Ale co do 'lekcji' jeśli można tak to nazwać, przekonacie się jutro!

Dziś gdy wracałam do domu próbowałam się ślizgać, jeszcze nie jest ubite w większości ( :P ) Więc będę musieć jeszcze poczekać! Już niektórzy u mnie na wiosce (Tak mieszkam na wsi i jest mi z tym dobrze! Wpadłam na pomysł-szykujcie sie !) zaczęli już robić kuliki, chciałabym lecz nikt po mnie nie podjechał (grr!) Ale moim okiem - jeszcze za wcześnie dla niecierpliwych kuliki można robić już latem! Sanki + piasek? Challenge zaakceptowany! (:D) Dzisiaj w sumie dużo emotek, takie myślenie. Najbardziej lubię zimę i lato, a wy? Możecie napisać w kom.
Dzisiaj (Chyba) krótko, ale za to najwięcej nawiasów i emot.Nie licząc oczywiście posta o emotikonach!

~Trzymajcie się, i cześć :) (Zdjęcia !)
Kot też chce trochę sławy! ;) 
Coraz bardziej Zimowo! 

I ten wielki dzień- Moja twarz! Zdjęcie mini bo nie chce aż tak bardzo być widoczna :P 

Zima !

Tak ! Śnieg! Jest tu! Wczoraj byłam by zrobić parę własnych zdjęć, połowa mi się nie podoba, więc  całe 1 zdjęcie! C: *Zobaczysz je pod koniec postu*

Dzisiaj też planuję zdjęcia zobaczymy czy mi się uda, teraz przechodzimy do postu --->

Zima - Co kojarzy mi się z zimą? Śnieg! Oczywiście na święta go nie było a gdy zaczął się okres szkoły powitał nas, mi to nie przeszkadza ale kolejne święta spędzone bez śniegu.Kiedyś zimy były bardziej 'ostre' a przez te 2 lata u nas wcale nie było śniegu,chyba że ktoś lubi lepić bałwana z błota. Dopiero w tym roku do nas zawitał oczywiście chciałabym by napadało go więcej, ale nie aż tak ;)
Dzisiaj w drodze do przystanku autobusowego był pierwszy (mój) upadek na moje szczęście, upadłam ale podparłam się ręką i nic się nie stało (Uff!) Właśnie zobaczyłam, że za oknem zaczął mocno sypać śnieg! Chodź nie jest jak w filmach - Śnieg nie przestaje padać, szkoły odwołane i wielkie zaspy (Może to i lepiej....) W moim życiu jeszcze nigdy nie odwołali szkoły przez śnieg, cieszyłabym się ;) Tym kończę dzisiejszy post,odrabiam lekcje, i lecę na śnieg !

Jeszcze pioseneczka 'ulepimy dziś bałwana' - https://www.youtube.com/watch?v=-0iFiW4ei1s&hd=1
I oglądamy te 1 zdjęcie z butami (bardzo mi się podoba :D)
Buty :P

Znów spóźniona.

Witajcie! Do prawdy - wczoraj miała być ta niespodzianka ale nie wyszło.

Ja i moja przyjaciółka (Daria) Nawiązaliśmy 'współpracę blogową' O co chodzi? O to że będą różne posty o naszych blogach,może wywiad (Jak się zgodzi!) i filmiki! Już jeden planujemy :) Mam jeszcze coś małego ale to dopiero za 3/4 dni ! 

Link do Bloga.: http://dariaenddaria.blogspot.com/ Zapraszam! 

Chciałabym jeszcze w tym poście napisać o szkole, no można tak powiedzieć że o szkole!
Już jutro do szkoły ! (Niektórzy dzisiaj byli,a niektórzy idą w środę) Ale nie martwcie się! Przynajmniej ja nie muszę, ponieważ tylko idziemy w : Środę,czwartek,piątek,poniedziałek i wtorek (specjalnie pisałam bez spacji) I znów tydzień lub 2 tygodni wolnych (Ferie!) To był nawet taki krótki (?) Post, mam zamiar jeszcze napisać parę postów - poczekacie, zobaczycie ! :) 

~ Żegnajcie! 

Czekanie + Posty - dlaczego tak a nie inaczej ?

Pamiętajcie iż w Niedzielę będzie ta mini niespodzianka ! (Post niżej )
---------------------------------------------------------------------
Piszę te posty tak jakoś dziwnie..prawda ? Dodaje kiedy chcę, nie jednej godzinie, czasem z miesięczną przerwą..Dlatego iż nie dodaje ich jakoś systematycznie to wpływa na bloga, lepiej dodawać kiedy ma się chęć, jest dobrze wypoczęty i ma Dobry temat. Ja zwykle mam tak .:

(Wchodzę na bloga)
-Hymm może coś napisze- (Sprawdzam posty i czy nie pojawiły się komentarze)
-Posty..trzeba wyznaczyć harmonogram- Myślę kiedy..
-Albo nie...o wiem co napisze ! -

I koniec, zwykle jest właśnie tak ! Albo gdy zobaczę coś interesującego co mi się spodoba lub jak mnie natchnienie złapie i nie chce puścić :) *Ograniczone emotikony*
Lubię dodawać posty kiedy mi się chce a nie kiedy chce tego jakiś harmonogram, kiedy mam wenę to wtedy pisze a nie dlatego że muszę bo czekacie wy ! Pewnie każdy ma kogoś kogo bardzo lubi (blogerka) nawet początkująca i czy wolicie posty od czasu do czasu ale dobre i ciekawe czy ciągle o stałej porze i nudne ? Niektórym wychodzi dawanie postów 'na określony czas' i nie twierdzę że  nie ale pisze to na moim 'przykładzie' i że ja nie potrafię jakoś tak :) Chciałabym napisać jeszcze jeden post ale to już trochę przesada (Jak na mnie ! :D) 3 posty w jeden dzień ?! napiszę sobie na kartce by nie zapomnieć o czym mam pisać ! C: Taki dzisiaj postowy dzień ! Najdłuższy post w mojej Historii ! Nie męczę już was ! Żegnajcie !

~Papa

Surprise ?!

Surprise ? Tak ! ...Ale jutro ! Szykuję się mini niespodzianka ! Znaczy..będzie coś fajnego ale nie wiem czy jest co ogłaszać na cały świat.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Była to takie ogłoszenia parafialne, a teraz kwestia która mnie męczy..pisać z emotikonami ? Kiedyś był post odnośnie ich nadużywaniu ale od czasu do czasu można parę ich dać. Nie widze w nich 'fajnych minek' tylko raczej...Hymm bardziej jaki mam nastrój/minę twarzy podczas pisania tej linijki lub takie jak się 'czuje' Wiem iż lepiej wygląda tekst bez nich ale sam tekst wygląda mi tak..sucho ! Napiszcie co o tym sądzicie ! (Dzisiaj moc kropek ! )


Post odnośnie emotikon .:  http://szukajnajlepiejtu.blogspot.com/2014/08/nagrywanko-o-co-chodzi-z-emotikonami-d.html

W tym poście trochę inaczej pisałam w sumie nie wiem dlaczego ale aż mnie razi w oczy ! Co ja wtedy miałam nagrywać ? Liścik ? List ? Ahh..nie rozumiem sama siebie !

To koniec na dzisiaj, trzymajcie się i cześć.

Bardzo pomieszane !

Tu  święta, tu sylwester...

Będzie pomieszany post odnośnie tylu ważnych spraw- jakie się działy ! =Spóźnione=

ŚWIĘTA

Na święta dostałam x2 czapki, bluzkę :) no dostałam coś jeszcze... ale to delikatny temat.

SYLWESTER

Na sylwku była u mnie moja przyjaciółka - Patrycja, świetnie się razem bawiliśmy chodź przyznam że na początku było jakoś dziwnie. Było duużo fajerwerków ! Mieszam w kotlinie (W dole) i ciężko było coś zobaczyć ale nasi sąsiedzi nas uratowali ! Piękne były fajerwerki, szczególnie od jednej rodziny bo w sumie tylko ona puszczała.Obok mojej <wsi> są 2 kolejne na przeciwko i koło bok :) Jest tam taka rodzinka, no nie do końca skromna ! :D i puszczała kilkunasto- strzałowce ! (Chyba tak to się pisze ! ) Ale jak pisałam u góry mieszkam w kotlinie i słyszałam tylko 'wybuchy' ponieważ ta rodzinka tez mieszka w kotlinie !

Miałam jeszcze jeden temat do omówienia ale no.. zapomniałam ;)

Żegnajcie i do kolejnego postu ! Bayy
                                                                                                          ~ Spóźniona