Bardzo pomieszane !

Tu  święta, tu sylwester...

Będzie pomieszany post odnośnie tylu ważnych spraw- jakie się działy ! =Spóźnione=

ŚWIĘTA

Na święta dostałam x2 czapki, bluzkę :) no dostałam coś jeszcze... ale to delikatny temat.

SYLWESTER

Na sylwku była u mnie moja przyjaciółka - Patrycja, świetnie się razem bawiliśmy chodź przyznam że na początku było jakoś dziwnie. Było duużo fajerwerków ! Mieszam w kotlinie (W dole) i ciężko było coś zobaczyć ale nasi sąsiedzi nas uratowali ! Piękne były fajerwerki, szczególnie od jednej rodziny bo w sumie tylko ona puszczała.Obok mojej <wsi> są 2 kolejne na przeciwko i koło bok :) Jest tam taka rodzinka, no nie do końca skromna ! :D i puszczała kilkunasto- strzałowce ! (Chyba tak to się pisze ! ) Ale jak pisałam u góry mieszkam w kotlinie i słyszałam tylko 'wybuchy' ponieważ ta rodzinka tez mieszka w kotlinie !

Miałam jeszcze jeden temat do omówienia ale no.. zapomniałam ;)

Żegnajcie i do kolejnego postu ! Bayy
                                                                                                          ~ Spóźniona

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że sylwester był udany :)))
    Szczęśliwego Nowego Roku ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty ! I Udany sylwek ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana Liebster Blog Award
    http://idealnie-nieidealnaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń