Coraz bardziej Zimowo! (Zima-part2)

Ten post również będzie o Zimie! Mam dostawę nowych zdjęć (nie koniecznie ładnych i 'profesjonalnych')!

Ahh Zima...coraz bardziej sypie, coraz szybciej robi się ciemno..Coraz więcej lekcji ;/
Ale co do 'lekcji' jeśli można tak to nazwać, przekonacie się jutro!

Dziś gdy wracałam do domu próbowałam się ślizgać, jeszcze nie jest ubite w większości ( :P ) Więc będę musieć jeszcze poczekać! Już niektórzy u mnie na wiosce (Tak mieszkam na wsi i jest mi z tym dobrze! Wpadłam na pomysł-szykujcie sie !) zaczęli już robić kuliki, chciałabym lecz nikt po mnie nie podjechał (grr!) Ale moim okiem - jeszcze za wcześnie dla niecierpliwych kuliki można robić już latem! Sanki + piasek? Challenge zaakceptowany! (:D) Dzisiaj w sumie dużo emotek, takie myślenie. Najbardziej lubię zimę i lato, a wy? Możecie napisać w kom.
Dzisiaj (Chyba) krótko, ale za to najwięcej nawiasów i emot.Nie licząc oczywiście posta o emotikonach!

~Trzymajcie się, i cześć :) (Zdjęcia !)
Kot też chce trochę sławy! ;) 
Coraz bardziej Zimowo! 

I ten wielki dzień- Moja twarz! Zdjęcie mini bo nie chce aż tak bardzo być widoczna :P 

2 komentarze: