Czekanie + Posty - dlaczego tak a nie inaczej ?

Pamiętajcie iż w Niedzielę będzie ta mini niespodzianka ! (Post niżej )
---------------------------------------------------------------------
Piszę te posty tak jakoś dziwnie..prawda ? Dodaje kiedy chcę, nie jednej godzinie, czasem z miesięczną przerwą..Dlatego iż nie dodaje ich jakoś systematycznie to wpływa na bloga, lepiej dodawać kiedy ma się chęć, jest dobrze wypoczęty i ma Dobry temat. Ja zwykle mam tak .:

(Wchodzę na bloga)
-Hymm może coś napisze- (Sprawdzam posty i czy nie pojawiły się komentarze)
-Posty..trzeba wyznaczyć harmonogram- Myślę kiedy..
-Albo nie...o wiem co napisze ! -

I koniec, zwykle jest właśnie tak ! Albo gdy zobaczę coś interesującego co mi się spodoba lub jak mnie natchnienie złapie i nie chce puścić :) *Ograniczone emotikony*
Lubię dodawać posty kiedy mi się chce a nie kiedy chce tego jakiś harmonogram, kiedy mam wenę to wtedy pisze a nie dlatego że muszę bo czekacie wy ! Pewnie każdy ma kogoś kogo bardzo lubi (blogerka) nawet początkująca i czy wolicie posty od czasu do czasu ale dobre i ciekawe czy ciągle o stałej porze i nudne ? Niektórym wychodzi dawanie postów 'na określony czas' i nie twierdzę że  nie ale pisze to na moim 'przykładzie' i że ja nie potrafię jakoś tak :) Chciałabym napisać jeszcze jeden post ale to już trochę przesada (Jak na mnie ! :D) 3 posty w jeden dzień ?! napiszę sobie na kartce by nie zapomnieć o czym mam pisać ! C: Taki dzisiaj postowy dzień ! Najdłuższy post w mojej Historii ! Nie męczę już was ! Żegnajcie !

~Papa

1 komentarz:

  1. W sumie dodawanie postów bez weny jest bez sensu, bo widać na pierwszy rzut oka, że autor nie wie o czym ma dalej pisać dlatego zgadzam się z Tobą w 100 procentach.

    Wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń