Dalej żyje!

Bardzo długo nie było postów (znowu!) Dzisiaj chciałabym napisać o jednej rzeczy (krótkiej C:)

Już od 17 obserwatorów, mam ochotę napisać post o moich idolach (Można się już domyślić...) Ale zostawię to na specjalną okazje!

Zaczynamy! Tak mam rzecz która jest już na całym świecie, (prawie) każdy ją ma, światowy bestseler. Wiecie już? Tak! Zniszcz ten dziennik, nie niszczę go aż tak. Ale mam już wykonane parę zadań.
Co to jest Zniszcz ten dziennik? Zniszcz ten dziennik stworzony jest przez Keri Smith ale to wie już każdy (prawda?) Są w nim zadania, i trzeba je wykonać (Oczywiście - po swojemu!)
Niektóre zadania są naprawdę fajne,a niektóre są 'wymuszone' (?) Przynajmniej mi się tak wydaje.
Chcieliście by zobaczyć mój dziennik? Zostawcie po sobie ślad!

Jeszcze jedna mini sprawa. DLACZEGO NIE MA POSTÓW?
Nie będę wam mówić, że muszę się uczyć (mam ferie!) Czy robić inne ważne/ważniejsze rzeczy, po prostu nie chce mi się! I w sumie nie mam też o czym, chyba że chcecie posty typu : Co jadłam dziś na śniadanie/obiad/ kolacje lub 'Polecam rzeczy z... (i tu się wymienia i wymienia) Owszem mam tyle rzeczy które chciałabym tutaj napisać, ale wszystko w swoim czasie.

Dzisiejsza prawie wieczorowa (wcale nie!) notka. Żegnam i cześć!

1 komentarz:

  1. ja również posiadam ZTD i powoli sobię go niszczę ;) dobra zabawa jest przy tym
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń