Jestem inna bo....(_)

Jestem inna bo...Jestem sobą? Nie staram się być jak ktoś sławny lub bardziej lubiany, nie zmieniam siebie tylko dlatego że inni tego właśnie chcą. (Chodzi mi tu o zmienianie wszystkiego w sobie dosłownie)

Mam swój własny styl i nie czuję potrzeby upodobnić się do kogoś.Owszem czasem zdarza mi się zachowywać dokładnie jak wybrana osoba, chyba każdemu coś takiego się zdarza.

Dlaczego warto być sobą? Każdy ma w sobie coś niepowtarzalnego, i jest sens tracić to coś i upodobnić się do kogoś (Nie poprzez wygląd!) No w minimalnym stopniu także. Nie każdego stać na drogie rzeczy, ubrania ale pytam się po co? Tak naturalnie także chciałabym mieć najlepsze rzeczy ale nie w tym rzecz! Lepiej być sobą niż być pokryta bardzo drogimi ubraniami, wisiorkami itp. Nie warto ukrywać samą siebie i pokazywać kogoś zupełnie innego. Jest takie jedno przysłowie które sądzę że choć trochę pasuje do tego postu 'Nie oceniaj książki po okładce, Tak! To pasuje do naszego tematu! Dlaczego? Ponieważ nie ocenia się kogoś po wyglądzie tylko ocenia się jego środek i nie, nie chodzi mi tu o organy! ;) Chodzi mi o jego hymm...'duszę?' Chyba mogę tak to nazwać. To nasze wewnętrzne piękno sprawia iż mamy tylu przyjaciół i kochaną rodzinę- Nie warto zakrywać się markowymi rzeczami! Lepiej po prostu być sobą!.........


I na koniec postu dam wam zdjęcie które sama zrobiłam :D.Dla nie jasności szybko wytłumaczę wam o co w tym  zdjęciu chodzi = Chodzi w nim o to że jest przedstawiona zwykła dziewczyna która ma maskę ponieważ nie zachowuje się i nie wygląda jak inny tylko jest w 100% sobą! (Podoba wam się obróbka? :P Tak jestem w szlafroku, pomyślałam że będzie pasował na taki opuszczony szpital :D)

3 komentarze:

  1. świetny pomysł ze zrobieniem takiego zdjęcia do takiego tematu posta
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą w 100%
    Nie można się zmieniać tylko dlatego, że inni mają lepsze ciuchy czy inaczej się zachowują
    Zapraszam Cię również do mnie
    twopinkdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń