Post : Krótkie czy długie?

Wiele osób jest za stwierdzeniem : Jak długi post to zły post lub krótki post to zły post - To nie prawda!

Posty mogą być tak długie/krótkie jak autor sobie wymarzy. Każdy post dobrze sie czyta o ile- jest ciekawy, wciągający i nie ma wplątanych w sobie innych tekstów nie związanych z tematem.Obie wersje (krótki i długi) są dobre. Nie trzeba na przymus pisać długich lecz gdy macie coś krótkiego do przekazania - nie przekształcajcie tego w długi tekst, dlaczego? Dlatego że to widać jak na siłę próbujecie wydłużyć tekst. Za jaką długością stoję ja? Za każdą! lubię pisać długie posty ale i krótkie mi wcale nie przeszkadzają ;)
Chyba że post bardzo bardzo długi to szczerze mówiąc, nie chce mi się go czytać ale to dlatego że jestem leniuchem!

W niedziele chciałabym przedstawić wam 2 posty - O filmie (nie powiem jaki!) i o...(tu lokowanie produktu!) Ale spokojnie! NIE dostałam go od jakiejś firmy! :P

~Żegnajcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz