Przyjaźń

Przyjaciele, to oni pomagają nam w gorsze dni, rozśmieszą nas gdy jesteśmy smutni,staną po naszej stronie. Nie jestem w stanie myśleć, że ktoś nie ma przyjaciela ale oczywiście takiego prawdziwego nie takiego co wystawi cię w pierwszej lepszej okazji. Przyjacielem może być także rodzina, ale to w prawdzie nie to samo. Przyjaciel przyjedzie do ciebie o każdej porze, nie ważne gdzie jest i co robi.

'Fałszywi przyjaciele' ? Niestety, znam takich ludzi. Przyjaciółmi są tak na chwilę - Kiedy masz coś bardzo drogiego lub coś co nikt jeszcze nie ma. Gdy jesteś w potrzebie nikt nie pomoże i zaczynają się wymówki 'Wiesz..jestem u rodziny' 'niestety nie mogę' 'ee, nogi mnie bolą' i różne inne, ale gdy oni potrzebują czegoś od razu zwracają sie do Ciebie ponieważ 'Przyjaciel!' nikomu nie życzę takiego przyjaciela.

Wracamy do tematu tych prawdziwych przyjaciół, 2 dni temu w szkole dostałam bransoletkę przyjaźni (Nie chwalę się ;P ) I nie dała mi ją po to by 'mnie udobruchać' Ona oczywiście ma taką samą. Taka mała rzecz potrafi tak bardzo cieszyć..nie zdejmuje tej bransoletki (oprócz - Mycia się i basenów :D ) Przypomina mi jakich naprawdę mam przyjaciół którzy mnie wspierają, w każdych chwilach....

Dzisiejszy post dobiegł końca, pokażę wam jeszcze zdjęcia tej bransoletki, Robiłam je przy sztucznym świetle, i dlatego serduszka wyszły zamazane (Bo się świeciły) Oryginalnie jest ona bardziej granatowa niż na zdjęciu.

3 komentarze: