Strach, niepokój..

Witam! znowu się rozleniwiłam i to porządnie! Mam tyle pomysłów na posty ale to nie w tym czasie... ( ;/ )
UWAGA! OSOBY KTÓRE BOJĄ SIĘ NAWET WŁASNEGO CIENIA PROSZE O NIE CZYTANIE TEGO POSTU! NIE JEST ZBYT STRASZNY ALE MOŻE WYWOŁAĆ DRESZCZE!

W dzisiejszym poście, chciałabym poruszyć temat/napisać o .: STRACHU
Chyba każdy się czegoś boi (Prawda?) Ja strasznie boją się pająków i ciemności..i węży!
Niektórzy boją się duchów potworów (Zasługa horrorów :P ) Zmorów itp. Każdy wie że one nie istnieją ale i tak człowiek się boi!
Coraz częściej w internecie walają sie najzwyklejsze linki, ale gdy w nie klikniesz wyskakuje jakaś straszna postać i zaczyna się DRZEĆ! Już miałam takie linki i tak się bałam że co chwile spoglądałam za siebie (Byłam mała! C: )
Coraz częściej mam koszmary. (NIE MIŁE!) Napiszę wam jeden (tylko 1 bo 2 sama się boje o nim myśleć ;_: ) + Dodam że nie oglądam horrorów ale gram dużo w gry.

Ja i moja mama mieliśmy łóżko na rynku koło pasów (xD)
I leżeliśmy i gadaliśmy w ten podszedł kolega mojego Taty (Adrian)
I Powiedział że uciekły gdzieś węże. Moja mama wstała i kołdrę wywaliła na ulice (Tak byli tam inni ludzie xD) A ja dalej leżałam, spojrzałam w dół a tam całe łóżko węży. Zaczęłam krzyczeć Adrian wziął 1 (Wszystkie były martwe) To był BOA! I zaczął go wyciągać a ze on leżał blisko mnie ocierał się o mnie, zaczęłam krzyczeć 'Nie nie! jeszcze nie! Wyjde AA! poczekaj! aaa' I mój krzyk zrodził się w jakieś fale, i wszystkie węże ożyły i zaczęły pęłzać i nagle ten boa Wyciągną język *Nie wiem dlaczego jezyk* i...Obudziłam się! Wiem iż to wcale nie jest straszne gdy się to pisze ale w śnie zawsze jest inaczej, coś bardziej rozbudowane, i większe emocje! 

Mam wiele strasznych snów sama nie wiem dlaczego, mam na nie sposób (Zbyt delikatny temacik :P ) A wy? Jak często macie koszmary? Boicie się czegoś? Ja również boje się mówić! (Mówić? Nie można bać się mówić!) A jednak! Dużo rozmawiam ale często palne coś głupiego co nie koniecznie podoba się osobą z którymi właśnie rozmawiam... :) 
Długi ten post! Zegnajcie i Cześć! 




1 komentarz:

  1. Świetny blog-obserwuję i zapraszam do siebie

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń