Zima !

Tak ! Śnieg! Jest tu! Wczoraj byłam by zrobić parę własnych zdjęć, połowa mi się nie podoba, więc  całe 1 zdjęcie! C: *Zobaczysz je pod koniec postu*

Dzisiaj też planuję zdjęcia zobaczymy czy mi się uda, teraz przechodzimy do postu --->

Zima - Co kojarzy mi się z zimą? Śnieg! Oczywiście na święta go nie było a gdy zaczął się okres szkoły powitał nas, mi to nie przeszkadza ale kolejne święta spędzone bez śniegu.Kiedyś zimy były bardziej 'ostre' a przez te 2 lata u nas wcale nie było śniegu,chyba że ktoś lubi lepić bałwana z błota. Dopiero w tym roku do nas zawitał oczywiście chciałabym by napadało go więcej, ale nie aż tak ;)
Dzisiaj w drodze do przystanku autobusowego był pierwszy (mój) upadek na moje szczęście, upadłam ale podparłam się ręką i nic się nie stało (Uff!) Właśnie zobaczyłam, że za oknem zaczął mocno sypać śnieg! Chodź nie jest jak w filmach - Śnieg nie przestaje padać, szkoły odwołane i wielkie zaspy (Może to i lepiej....) W moim życiu jeszcze nigdy nie odwołali szkoły przez śnieg, cieszyłabym się ;) Tym kończę dzisiejszy post,odrabiam lekcje, i lecę na śnieg !

Jeszcze pioseneczka 'ulepimy dziś bałwana' - https://www.youtube.com/watch?v=-0iFiW4ei1s&hd=1
I oglądamy te 1 zdjęcie z butami (bardzo mi się podoba :D)
Buty :P

5 komentarzy:

  1. uwielbiam zimę :) jedna z piekniejszych pór roku :) o ile mamy faktycznie śnieg :) zapraszam na rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie był šnieg ale tylko troche, teraz juž go nie ma. U mnie kiedyš zamkneli szkołe 2 lata temu, wtedy šniegu było po kolana 😃

    http://naty-blog1.blogspot.com <---nowy post

    OdpowiedzUsuń