Znów spóźniona.

Witajcie! Do prawdy - wczoraj miała być ta niespodzianka ale nie wyszło.

Ja i moja przyjaciółka (Daria) Nawiązaliśmy 'współpracę blogową' O co chodzi? O to że będą różne posty o naszych blogach,może wywiad (Jak się zgodzi!) i filmiki! Już jeden planujemy :) Mam jeszcze coś małego ale to dopiero za 3/4 dni ! 

Link do Bloga.: http://dariaenddaria.blogspot.com/ Zapraszam! 

Chciałabym jeszcze w tym poście napisać o szkole, no można tak powiedzieć że o szkole!
Już jutro do szkoły ! (Niektórzy dzisiaj byli,a niektórzy idą w środę) Ale nie martwcie się! Przynajmniej ja nie muszę, ponieważ tylko idziemy w : Środę,czwartek,piątek,poniedziałek i wtorek (specjalnie pisałam bez spacji) I znów tydzień lub 2 tygodni wolnych (Ferie!) To był nawet taki krótki (?) Post, mam zamiar jeszcze napisać parę postów - poczekacie, zobaczycie ! :) 

~ Żegnajcie! 

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do LBA więcej informacji na moim blogu.

    http://naty-blog1.blogspot.de/?m=1

    OdpowiedzUsuń