Straciłaś wenę? Nie wiesz o czym pisać?... ®

Straciłaś już wenę? Nie wiesz o czym masz pisać? Myślisz i myślisz i dalej nic Ci nie przychodzi do głowy?
Mało osób czyta twój blog? Starasz się i dalej nic? Wyluzuj!

Chyba każdy początkowy blogger, ma taką chwile 'A po co mi to?' Nie chce mu się pisać, nie wchodzi na bloga, nie obchodzi go to co tam się dzieje, jest zdołowany bo tak się stara, a ma mało obserwatorów.
Wszystko z czasem przyjcie...Jeśli tak bardzo chcesz tą dana liczbę obserwatorów, to możesz zrobić Obs za Obs, ale teraz pomyślmy co to naprawdę da....

Plusy :
☺ Masz liczbę obserwatorów jaką chciałeś/aś! Jupi!
☺Masz tyle komentarzy że wow! Dlatego że zrobiłeś/aś kom za kom! Świetnie!

Minusy:
•Tylko puste obserwacje, masz tą liczbę i co z tego? I tak nikt nie czyta bloga..
•Komy typu "Śliczne zdjecia!! zapraszam na mój -->' 'Świetny post jak zawsze ;) Zapraszam na mojego bloga!' Nie dziękuje! Dobrze, jeśli ktoś przeczytał post i śledzi twój blog, to nic złego, ale jeśli dopiero co kliknął w link do bloga, nie przeczytał  i nawet nie wie że istniałeś tylko napisał coś takiego...3 razy nie, dziękujemy.

Przyznam się że miałam taki czas, nie chciałam nawet tu zaglądnąć, ale nie otrzymasz nagrody bez wysiłku.
Trzeba pisać z głową, nie byle co by było na bloga, nie byle jakie zdjęcia by było okey.
Gdy trzeba, odpocznij. Nie piszę sie bo 'trzeba' piszę się z pasją, i kiedy wiesz, że masz dobry pomysł na post.
Czy warto brać pomysł na posty z innego bloga? Jeśli są to popularne pomysły to Tak ale gdy ktoś sam to wymyślił, to już nie koniecznie! Chyba że dana osoba zgodzi się na takie coś ;)

Z dzisiejszego postu wynika : Gdy nie masz weny, nie pisz byle co. Poczekaj, nie rób obs za obs! Żegnajcie się i cześć! ® P.S Dzisiaj bez zdjęć.

9 komentarzy:

  1. Super post ! Dałaś mi wiele do myślenia ;) Ja tylko raz zrobiłam coś takiego i uważam że nie miało to sensu. Denerwuje mnie jak ktoś nadużywa tego i spami na grupie blogerów na facebooku OBS KOM itp
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    http://oliviablog01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również masz naprawdę ciekawego bloga!
      Jeszcze takiego nie widziałam! Duży + :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że post zupełnie inny, niż to, czego się spodziewałem po tytule. Zastój w pisaniu zdarza się i najlepszym, nowi blogerzy mają dosyć łatwo pod tym względem, bo jeszcze nie wykorzystali zbyt wielu tematów, więc 'brak weny' praktycznie na starcie, to niezbyt dobry znak dla blogera. A układ wzajemnego obserwowania swoich blogów ma również inne plusy poza liczbą w nawiasie. Podstawy psychologii społeczeństwa - popularne coraz szybciej zyskuje sławę. Coś może być tandetne, ale póki ma sporą liczbę kliknięć, te kliknięcia będą pojawiały się coraz częściej. Można mieć oczywiście tych 10 wiernych czytelników. Ale można w obserwujących trzymać kilka tuzinów zombie, które być może przyciągnąć kolejne osoby, których rzeczywiście zainteresuje treść.
    Co do układu komentarz za komentarz, to jednak się zgodzę - bezsens. Dlatego usuwam komentarze, które są pisane tylko po to, by przyspamować.

    Ach, wracając do mojego zawodu odnośnie tego wpisu... Spodziewałem się jakiegoś serum na brak weny, jakiejś garści inspiracji. Ale to dobrze, że nie spełniłaś moich oczekiwań. Dobrze o Tobie świadczy, że nie jesteś tak przewidywalna. ;)

    Nie napiszę, że świetny post. Nie zaproszę na swój blog. Pozdrawiam, Anubis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tyle: prowadzę bloga już ponad rok i mam 14 obseratorów, tak 14 nie 140. Posty staram się dodawać co weekend, tematyka mojego bloga jest dość oryginalna i w Polsce mało popularna, przy większości postów mam mniej niż 10 komentarzy i co? I się nie załamuję tylko daklej robię swoje bo wiem, że jest te kilka osób, które jednak mnie czytają i dla nich to robię. Fakt czasem brakuje mi weny i myślę nad usunięciem bloga, ale potem dochodzę do wniosku, że nie po to go zakładałam, założyłam go by dzielić się moimi poglądami i hobby, dlatego cieszę się z każdego nowego obserwatora (w tamtym tygodniu przybyło 3-ch :) i robię swoje :) Fakt zawsze zostawiam linka do bloga w komentarzu, ale najpierw czytam posta i komentuję tylko te, które mi się spodobały, pewnie dlatego ststystyki mojego bloga są tak marne :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Świetnie że masz taką pasje, i taką siłę!
      Takich bloggerek potrzebujemy! Życzę jak najwięcej wiernych obserwatorów :)

      Usuń
  6. Ja nie bawię się w obs/obs, ponieważ szukam prawdziwych czytelników, którzy naprawdę będą czytać moje "wypociny", a nie pustych obserwatorów którzy będą tylko małą liczbą...

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio często nie miałam pomysłów, całe szczęście jak na chwilę obecną nie brakuje mi weny :)
    http://lost-in-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń