Wiara•Marzenia•Wspomnienia

Marzenie, co to jest? Nie warto wierzyć! Marzenia? Przestań, ale dziecinada!

Marzenie, to najpiękniejsze co może być! Lubicie bujać w obłokach? Mam dużo marzeń, które nie są najprostsze ale wierzę że kiedyś się spełnią. Marzenia się nie spełniają! To tylko myślenie o czym nierealnym! Marzenia się spełniają, lecz bez wysiłku nie dostaniesz nagrody. Trzeba dążyć do celu, i nie poddawać się! Gdy upadniesz, wstań i idź dalej. Czy macie marzenia, które nie są łatwe do zrealizowania? Phi, ja mam tyle ich mam...Ale wiem, że z pomocą bliskich mi osób, będę wstanie je osiągnąć

'Nie wyrastaj z marzenia' ~Joanna  Kulmowa
'Podobno z tego się wyrasta,
Podobno to czasem się zmienia.
Ty się nie zmieniaj i już taki zostań,
ty nie wyrastaj z marzenia.

Choćby Ci było z nim niewygodnie,
choćby nawet z nim było źle ci 
to je troszeczkę, odrobinkę odmień,
ale go nie wyrzucaj na śmieci. 

Będą mówili, że jesteś dziecinny,
będą może się śmiali,
a ty się z nimi nie licz,
ty bądź taki jaki jesteś - nie inny

I gdybyś nawet nie mógł sprostać światu,
co się zmienia i zmienia, ty się nie martw, taki już zostań- Ty nie wyrastaj z Marzenia.' 

Tak, tekst z podręcznika, znalazłam go ale jest świetny prawda? Ty nie wyrastaj z Marzenia...
Chyba każdy ma marzenia, prawda? Każdy w coś wierzy, i każdy ma wspomnienia (Wiktoria, ale zabłysłaś! Każdy ma wspomnienia ;_: ) Tak naprawdę ten tekst zainspirował mnie do tego postu. Przecież, życie bez marzeń, było by nudne! Ja w dzieciństwie (6-7 lat) Z niewiadomych przyczyn straciłam wyobraźnie. Znaczy, dalej ją miałam ale odsunęłam ją na bardzo daleki plan, nie wiem dlaczego, ale ten okres już minął! Pomyślmy, gdybyśmy nie marzyli, nie myśleli, nie śniliśmy by (Śnić - sen, po części również związane z 'marzenie').
Każdy czasem wpadnie w 'trans' myślenia, ja wpadam w go często. Myślę o czymś, zamyślam się i przez 10 minut potrawie nie mrugać i nie ruszać się!

Jeszcze krótko, o wspomnieniach. Stare zdjęcia, listy, dokumenty itp, kocham przeglądać takie rzeczy!
Czy nigdy nie ciekawiło was to? Nigdy nie zastanawialiście się nad tym? Pomyślcie!

Takim akcentem kończymy dzisiejszy post.
P.S Na dzień kobiet i mężczyzn + Dziś Piątek 13! (Nie wierzę w takie przesądy ale Cii!)
Nie było postu, bo uznałam że nie potrzeba C:
I w końcu! Zdjęcia! (Było wtedy bardzo gorąco, i pomyślałam nad zrobieniem zdjęć)




zobaczcie co znalazłam! Tutaj pochowałam moje 1 zwierzątko,
chomiczka. jak dawno to było! Aż mam łezkę w oku! Przypomniało mi się
Tak, głupi pomysł i tak zjadły go mrówki i inne T.T




4 komentarze:

  1. Masz całkowitą rację, należy mieć marzenia i dążyć do ich osiągnięcia! Świetny blog :) Postaram się wpadać częściej <3

    michellethesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Uczyłam się tego wiersza na pamięć. Z marzeń się nie wyrasta, marzyć należy cały czas, czasem trzeba odrobinę pomóc marzeniom :P
    Uwielbiam przeglądać papiery, zdjęcia, pamiątki, pamiętniki z dawnych lat i zastanawiać się jaka historia jest z nimi związana :D

    Zapraszam
    http://tittavie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio dużo na blogach o marzeniach, ja swoje opisałam w ostatnim poście :) Ładne zdjęcia. :)

    Pozdrawiam, Szyszka z bloga http://szyszunia-life.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post ;)

    http://proposito-de-la-belleza.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń