Zaćmienie słońca + Dzień Wagarowicza!

Witajcie, dzisiaj mam dla was 2 tematy - Zaćmienie słońca i dzień Wagarowicza!
(P.S Dzień Wagarowicza jest jutro czyli w sobotę) Chciałam również zrobić zdjęcia zaćmienia, ale spoglądałam na słońce maską do spawania (Świetnie było widać.) i wszyystko jest rozmazane,  jak bym robiła zdjęcie samego słońca T.T

Haha, czy tylko moja klasa myślała ze zaćmienie będzie wyglądało tak, że słońce zgaśnie i będzie wielka ciemność? Wczoraj (Bo dzisiaj nie byłam, przecież dzień wagarowicza!) Usłyszałam od mojej przyjaciółki taki tekst 'Ej, ale jak my będziemy pływać na basenie i będzie zaćmienie słońca to ktoś może się utopić bo będzie ciemno' Ehem...

Zaćmienie było od 9:41, ja w szlafroku i w masce siedziałam na betonie i spoglądałam na słońce, na całe moje szczęście nikt nie jechał...Właśnie dowiedziałam się że 50% (Połowa) Świąt wypada w soboty i niedziele, więc nici z wolnego od szkoły. Mam do was pytanie, czy jak byliście mali (przedszkole) to zawsze bulwersowaliście się z tego powodu że nie możecie iść na wagary? Ohh, ja to pamiętam! Taka mała szczera wypowiedź :
Ja wagaruję co piątek. Dlaczego? Dlatego iż u nas nie ma autobusów na 6 lekcji. Ponieważ my mamy, basen na 4 i 5 a inni na 6 więc szkoła zdecydowała odebrać nam odwozy na 6 godzinie lekcyjnej i prawidłowo powinniśmy czekać w klasie, ale 'uciekamy' Wiecie, nie mam(y) zamiaru siedzieć przy tym hałasie i przy lekko ujmując dzieciach.

A tak By the way kolejne zaćmienie (podobno) ma być w 2026 roku, a pełne zaćmienie za 100 lat!
Ludzie, dożyjemy! 


Koniec dzisiejszej notki, jeszcze tylko zdjęcia! Podjęłam challenge! Zdjęcia miały być robiony gdy jeszcze grzało słońce, lecz oczywiście mi nie chciało mi wstać i iść zrobić, więc zdjęcia zrobione na zimnicy! Ah, jeszcze 1, byłam zmuszona zrobić je sama, bo Fotograf był w szkole! Buhaha!





2 komentarze:

  1. Ja zrobiłam kilka zdjęć i wyszły całkiem całkiem.
    Pozdr,
    http://roksolena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna notka, hahah wiesz, ze kiedys tez tak myslałam, ze przy zacmieniu jest CIEMNO. No ale skad mialam to wiedziec, jak dzisiaj pierwszy raz w zyciu widzialem zacmienie?
    Juz nie moge sie doczekac nasteonego, to bylo bardzo ekscytujace ^^!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    ps mi niestety tez nie udało sie wykonac zdjec:(
    japanese-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń