Koniec z tym.....Na zawsze!

Koniec z tym! Blogowanie niestety nie sprawia mi już przyjemności, to jest głupie ciągle pisać i pisać -.- Blogi są już nudne, już nikt z mojej szkoły tego nie robi a jak to nie jest już modne to ja się w to nie bawię by nie być zacofana! Kiedyś mi się podobało, zależało mi tylko na współpracy (Darmowe ciuszki!) Ale nie chce mi się już tego robić!

PRIMA APRILIS! jak nabraliście się? Wiem, słabe ale nic kreatywniejszego nie wymyślę! :D
Tak, to ten dzień w którym wszyscy robią sobie psikusy. Zrobiliście już coś? Ohhh, ja tak!
Fajnie jest czasem tak porobić żarty (I samemu być ofiarą żartu)
Najbardziej okrutny żart na moją osobę? Tak jest taki :
==========
Rodzice mnie wołali że mają dla mnie prezent z okazji 6 z Polskiego
Więc pobiegłam i zobaczyłam opakowanie telefonu, ja się ucieszyłam otworzyłam go a tam co? Właśnie nic! Jakiś kamień i krem ;_:
=========
Było im do śmiechu a mi już nie za bardzo, tak prosty żart a ja dałam sie nabrać!
Tylko czekam na śmigusa-dyngusa by móc się odegrać. Niektórzy mówią że nie obchodzą tego beznadziejnego święta, a mi się on podoba..

A tak przy okazji, dzisiaj test szóstoklasistów! Podobno Banalny C:
I tyle wolnego od szkoły...Oh spodziewajcie się fali postów !
Żegnajcie!
P.S Macie zdjęcie -> Tylko tę kartkę zdążyłam wywalić (Nie będę grzebać w koszu! :P)

2 komentarze:

  1. Ejże ej. Nie śmiać sięz dowcipu, to grzech. Co z tego, że dałaś się nabrać, ja sam zapomniałem jaki dzisiaj dzień. Ale nikt się i tak na mnie nie szykował. Niemniej jednak nawet jeśli ofiarą dowcipu jesteś Ty, powinnaś docenić dobrą skwarę i również sięz tego śmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam okazji kogokolwiek nabrać :/. Pomysł twoich rodziców - genialny!

    W wolnym czasie zapraszam do mnie: www.ciasteczkoooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń