Youtube! ®

Dobra, dobra! Wiem, nie było mnie długo lecz nie będę tutaj pisać ściem że nie mogłam bo..<o i tu daję przykładny> Bo tak naprawdę nie chciało mi się!
Siedzi leń, nic nie robi cały dzień.
Ale nie o tym dzisiaj mowa! Dzisiaj post będzie o - Youtube! Dokładniej co tam się dzieje.

Więc zapewne każdy z nas styknął się z takową 'wielką fanką' (Nie chciałam tu użyć określenia psychofanki :p) Bo chodzi mi o osobę lżejszą niż 'psychofanka' Np. U Reziego.( nie tylko!)

Hymmm, może napiszę wam kogo ja oglądam? Jest tego dużo lecz postaram wypisać tych których najczęściej oglądam .:

Karolina Gołębiewska.: Stylizacje (+ StylizacjeHairstyle coś takiego :p)
Więc Karo - Vlogerka, nagrywa vlogi, make-up itp, paczki, testy na żywo itp. Czyli vlogerka Urodowa.
Różnie filmy, polecam wpaść na ten kanał (Pamiętajcie że główna tematyka to make-up!)

Dariusz Gutkowski.: Dgshowtv
Dg (czytaj.: di-gi) Chłopak Karoliny (Osoba wyżej) Vloger, Pozytywny! (+ Ma parę kanałów, lecz jego głównym jest właśnie ten ;) Nagrywa Jeszcze Hej łobuzy i HiYoutubers!) Wielka Energia!
Kanał 2 : HiYoutubers! Zaprasza tam Youtuberów i kręci z nimi ala 'show' (dopiero są 2 odcinki) Zobaczcie!
Dg i Karolina.: Hej lobuzy! Nagrywają razem Hej Lobuzy, czyli DailyVlogi itp. :)
Ewa Grzelakowska-Kostoglu.: Red Lipstick Monster Nagrywa różne filmy o charakteryzacji (Rany cięte, jakz robić sztuczną krew itp) Poradniki make-up, bvlogerka Urodowa.
PannaJoannaMakeUp- Jak sama nazwa wskazuje nagrywa vlogi mp, vlogerka urodowa. Polka mieszkająca w Irlandii ^^


 Paulina Małkowska.:Pona Em Nagrywa Vlogi, początkująca.
TheOleeeska- i znów! Vlogerka Urodowa, nagrywająca również DIY (Inny kanał niestety nie znam)
Angelika Mucha.: LittleMooonster96 Nagrywa Vlogi. miła, śmieszna. Dość rozpoznawalna osoba.
 Zuzanna Borucka.: Banshee Vlogi, vlogi i jeszcze raz Vlogi!

Ajgor Ignacy - Vlogi, czasem oglądam u niego Małego Szarego Człowieka.

Maciej Ejsmond.:Sheo - Nagrywa gry, UWAGA! Gdy nie masz dobrego poczucia humoru proszę o nie wchodzenie na ten kanał! Uhh, ten do dopiero (pozytywnie) Walnięty!
Jaś Dąbrowski.; JDabrowsky - Gry i śmiechy! 
Wojciech Gutiber.:Gamerspacepl nagrywa Gry! :P + Ma kota cymka! 
Magdalena Maria Monika (Tu nie podam jej danych) - Nagrywa tylko gry! + Chodząca Pozytywka :D 
MaryKateAn- Gry + Vlogi, jest świetna! 
Wieem! Próbowałam dawać opisy+ Zdjęcia Tematycznie, lecz o niektórych przypomniałam sobie na końcu! Ah + Czasem Rezi itp. 
(Dzisiaj jest dzień plusów! :D) Jak zauważyliście oglądam dużo Vlogerów/Vlogerek, tylko nie myślcie że jak  oglądam tutoriale Make-up to się maluje - Lubię je oglądać :) 
Mam też nawet troszku gamerów, czasem trzeba pooglądać coś innego niż porady, stylizacje, vlogi, make-up itp :D Dlaczego Oglądam tylu Vlogerów? Bo to co oni robią mnie wciąga! Moje skryte marzenie to nagrywać vlogi. Lecz w odpowiednim czasie! Trzeba mieć czym nagrywać i no..być ciutkę starszą! Zobaczymy czy mi się to uda! 
P.S Moje 1 najskrytsze marzenie się już spełniło - Pisać bloga, i wkładać w to serce!
Takim akcentem kończymy dzisiejszy post! 
Baay! + Kto wytrwał do końca?

3 komentarze:

  1. Swietny post! Tez oglądam Yt;berów i vlogerki :D
    Prawie tych samych co ty, ale prawie bo połowy nie znam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Ciebie do LBA ;) Pytania znajdziesz u mni na blogu.
    http://oleksandrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny *_*
    Zapraszam do mnie na bloga o "Soy Lunie"
    http://story-by-livia.blogspot.com

    Livia xoxo

    OdpowiedzUsuń